tisdag 22 maj 2012

Söta blommor och en award

Finns det något bättre och finare än att få söta små blommor av sin dotter!

Jag kan nog tänka mig en sak till - att få en award från en bloggvän! Jenny med den härliga bloggen House number 11 tilldelade mig en Liebster blog award, tack så hemskt mycket, jag blir så glad! Jag har haft lyckan att få denna award tidigare, ni får gärna gå tillbaka till det här inlägget och se vilka härliga bloggar jag valde att ge awarden vidare till.


Önskar er en härlig tisdag i värmen!

7 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Grattis till awarden!

Söta blommor från sin dotter är verkligen lycka.

Kram!

Helenas enkla vardag sa...

Grattis!
Vilka söta tjejer med söta blommor!
Kram

A House With A View sa...

Helt uuuunderbara bilder och stooort grattis till din award, den är du verkligen värd!!!

Stööörsta kraaaaamizen aka

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Vilken fin bukett.
Hoppas du har haft en fin tisdag!

Nazima sa...

Jättefin bukett och visst blir man varm i hjärtat när ens älskade barn kommer med sina blomsterbuketter de plockat och villa sätta i vas!

Kramar i sommarvärmen!

Anna/Rackarungar sa...

Små fingrar med små blommor - så fint!
Kram Anna

Lina på rumochrabalder sa...

Liten hand full av blommor. Vackert så det förslår. Grattis till awarden!