fredag 11 maj 2012

Fredagsfika


Idag hämtade jag lillasyster tidigt från förskolan, hon hade lite mammalängtan så vi gick och fikade och hade det riktigt mysigt, vi gick även förbi Hemmakväll och hyrde film till ikväll. Rosa skall det vara som ni ser, nya fina rosa gummistövlar och väska Oilily.

Det blev även en rosa fika!


 

Fredagsmys!

Flickorna har fått en liten skål chips och en skål morötter, mannen och jag har precis hällt upp varsitt glas vitt och laxen står i ugnen. Fredagsmyset kan börja!

Önskar er en fortsatt mys mys fredag!

13 kommentarer:

Anna Lena Mayor Ekeblad sa...

Å nu fick jag lite hemlängtan! Här i L.A är det morgon. Jag och min kusins fru + lilla son ska gå på promenad i en "nature park". Undrar hur mycket natur den innefattar för en blek svensk .... Kram och glad helg!

Casa of Mia sa...

Å det låtet ju underbart, ha en riktigt fin dag! Många kramar från ett regnigt Sverige

Lovely Things! sa...

Låter som en perfekt fredag i mina ögon! Söt tös i fin fina rosa kläder! Ha en skön fredag!!
Kram Annika

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Så nydelig jente du har :) og så fin veske :)

Og så nydelige kaker...det fikk jeg lyst på :)

Ha en fin kveld vennen og kos deg:)
Klem og kos Lisa:)

Allt och/eller Inget sa...

Vad fin hon är i sitt rosa! Låter som en riktigt mysig fredagseftermiddag. Ha en fortsatt fin kväll! Kram Linda

Den där Marie sa...

Visst ska det vara rosa! Det passar ju alla flickor - både stora och små ;)
Önskar dig med en mys fredag :)

Kram Jonna

evalevabo sa...

Rosa tema för tjejerna. Gulligt. Mys med lillan. Härligt.
Kram Eva

Mrs Sunshine sa...

Klart det ska va rosa, ända in i kaklet;-) De tröttnar till slut, jag lovar. Här har vi lämnat den (låånga!) perioden bakom oss...

trevlig helg,
kram!

Hemma på Sjuan sa...

Så mysigt att gå o fika med söta dottern. Rosa är ju flickornas färg, har inte varit så mycket här med 3 killar :)
Ha en trevlig helg!
Kram

Charlie sa ... sa...

Vilken skön fredag. Vi har precis ätit middag utomhus, massor av mat så jag är proppmätt.

Skönt att koppla av efter en tuff vecka.

Tack för din rara ord Mia!

Kram

Nilla Q sa...

Åh, så SÖT hon är!! Och fikat såg otroligt gott ut:)
Såna där dagar är guld värda!

Trevlig helg!

Kram Pernilla

tinajo sa...

Härlig avslutning på veckan! :-)

Gabriella sa...

Så värdefullt att få mysa med en i taget!

Kram till dig