onsdag 23 maj 2012

Golf

Visst skall väl en tjej ha rosa golfbollar!

God morgon onsdag!

Vilken vacker morgon, värmen håller i sig och det skall blir 25 grader både idag och imorgon, underbart! Flickorna älskar att de kan ta fram sina sommarkläder, kjol eller shorts (utan strumpbyxor), lycka!

Jag har börjat spela golf igen, jag började för några år sedan men sedan har jag lagt golfen på hyllan ett tag, men nu är jag på det igen! Det är roligt men svårt, man blir ju riktigt arg emellanåt när bollen inte vill dit man själv vill att den skall! Men åh så vackert det är på golfbanan, speciellt på morgonen när det är alldeles stilla och lugnt.

Nu skall jag sätta igång med dagens arbete och i eftermiddag är det föräldrarfika på flickornas skola.

Önskar er en härlig onsdag!



6 kommentarer:

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Hejsan, vad roligt! Jag spelar också golf och älskar naturupplevelsen och det sociala på banan med trevliga medspelare. Men visst är det svårt och ändå ligger bollen stilla när man skall slå på den:-) Ha en skön dag i solen! kram

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei vennen :)

Men for en lekker golfball :) Jeg visste ikke at de fantes i rosa :) Visst må jenter ha rosa - den var herlig :)

Jeg har aldri prøvd golf, men kan tenke meg det er herlig nå i disse soldager :)

Ha en fin soldag og kos deg:)
Klem Lisa:)

Charlie sa ... sa...

Kan tänka mig att just morgnar är härligt. Vi har flera golfbanor nära oss, men har aldrig testat. Roligt att du börjat igen.

Idag skiner solen här med, ljuvligt.

Kram

Anna sa...

Hahaha...ja...

Fina bilder du visar nedan!!

Kram

Helenas enkla vardag sa...

Med den bollen och handsken borde det gå finemang att slå !!!!! Supergulligt!
Ha en bra dag!
Kram

Malin`s Diner sa...

Jag spelar inte golf, men hade jag gjort det skulle jag krävt en rosa metallicboll. Så det så!

Kram Malin