torsdag 3 maj 2012

Plantering


God morgon torsdag och ännu en vacker dag!

Det blev en tur till Plantagen igår, när det är så här fint väder vill man bara förnya i krukor och göra fint. Färgskalan blev vitt och grönt, hör våren till, när sommaren kommer tycker jag mycket om blått och rosa. Jag tror jag skall ta med mig mitt morgonkaffe och gå ut och sätta mig, vill passa på!

Lite senare skall jag på tjejlunch vid havet och vi kunde ju inte ha valt en bättre dag! Jiiippiii!

 


Önskar er en riktigt fin torsdag!

16 kommentarer:

Lilla Majken sa...

Vilken fin trädgård! Superfin jeansjacka i inlägget nedan.

Ha en fin dag. Kram Therese

Bromans Bravader sa...

Underbart!
Och så fina möbler du har. En grupp från Fri Form (ser ut som det..)önskar jag mig också =)
Kram
J

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Härliga bilder, ser så fint ut! Ha en toppenlunch vid havet..kram

HEMLÄNGTAN sa...

Ja, när det är sånt här fint väder kliar det i fingrarna. Det är kul att få ordning i trädgården och du verkar ha en riktigt fin trädgård!

Hoppas du får en riktigt trevlig tjejlunch!

Kram

Helenas enkla vardag sa...

Jaa det är bäst att passa på när solen skiner!
Ha en trevlig lunch!
Kram Helena

Hem och Lycka sa...

Å så snyggt du gjort det!

kram Mia

Titta in hos Thess sa...

Åå vad fint det blir,och jätte söt liten krabat som ligger där oxå =)
Hoppas du har en skön kväll.

Kram Thess

Anna sa...

Jättefint!! Visst är det kul med sånt piff!

Kram

Maria - Wikers Liv sa...

Vilken vacker trädgård!!!!
Gissar att ni fick en alldeles underbar lunch vid havet!!?
Kram

Gabriella sa...

Jösses så mysigt det lät med tjejlunch vid havet!!

Kram

My everyday life sa...

Kul att ha hittat till din blogg! Vilken fin trädgård du har :)

A House With A View sa...

Oj vilken superfin trädgård och så fint planterat!!! Jag måste också sätta fart med utefixet, ligger inte riktigt i fas med allt utomhus ännu.

Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

LOPPISLIV sa...

Så mysigt i er trädgård! Och jättefin jeansjacka i förra inlägget. Nu hoppas vi vädret håller i sig över helgen också. Man får sån energi av solen och värmen. Måste också iväg och köpa lite blommor och plantera, tror det får bli bara vita blommor här också. Kraaaaam Paula

Nilla Q sa...

Så fint det ser ut! Jag har inte hunnit plantera något än, men jag längtar verkligen att få i ordning lite i krukorna. Förstärker vårkänslan!

Kram Pernilla

Unknown sa...

Sååå fint, skulle gärna sitta där och dricka mitt morgonkaffe :)

Kram

Träning Inredning Inspiration sa...

super fin trädgård! Var har du köpt de vita "vilostolarna"?