måndag 7 maj 2012

Nytt från Odd Molly


Välkommen nya vecka!

Jag måste bara visa min nya fina klänning från Odd Molly - metallic halter neck dress. Det får nog bli den här till bröllopet i USA i sommar, vill gärna ha en liten tunn kofta till i silvergrått och även ett par silvriga sandaletter. Klänningen är längre i verkligheten än på bilden, når strax nedanför knät och det tyckte jag var väldigt fint.


Odd Molly när det är riktigt bra!

Nu skall jag ut i det fina vädret, måste handla och fylla kylskåpet och sedan vill jag ta en lång promenad med Bessie.

Önskar er en fin måndag!

18 kommentarer:

A Cup Of Emilia sa...

Vilken jättefin klänning! Den kommer att passa perfekt till bröllopet :) Kramar Emilia

Room of karma sa...

Snygg klänning. Gillar ryggen ♥♥♥

kram CC

Miss Marie sa...

Väldigt fin! Jag gillar Odd Molly på andra, men jag passar inte alls bra i dom kläderna själv!

Allt och/eller Inget sa...

Ooo vad fin den är i ryggen! Jag är annars ingen Odd molly-typ men efter att sett denna kanske jag blir :)

Kram Linda

HOUSE of ADELA sa...

Underbart fin! Den blir du så snygg i;)

Kramar
Adela

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla snygg klänning,Härligt det man hittar som man vill ha.Ha en skön måndag,Kram Rita♥

evalevabo sa...

Så himla snygg. Vill se på..!!
Kram Eva

MITT VITA HUS sa...

Snyggt snyggt:)

Hoppas du mår bra annars raring:)

KRAM

M

Mariette sa...

Den var jättesnygg!
Och ryggen var to die for!

Kram Mariette

mammaxtre sa...

Skitnsygg klänning, verkligen. Stod mitt namn på faktiskt :-)

Ingrid sa...

Den är så fin, jag har köpt den i powder och tankarna var att ha den på sonens bröllop i sommar. Ja vi får se...

Skickar soliga och varma hälsningar från Mallorca.

~Ingrid

Bromans Bravader sa...

Tjusig!

Kram Jannike

Unknown sa...

Såå läcker, kommer bli perfekt på ett bröllop!

Kram Johanna

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så fin! Passar ju perfekt till ett bröllop, och även till en vardag när man vill känna sig lite finare. Sådana kläder gillas. :-)

Ha det gott!

Maria - Wikers Liv sa...

Du kommer bli superfin i den! Bröllop i NY... lovely!
Kram / Maria

Lilla Majken sa...

Den är väldigt söt, älskar det där lilla extra på Mollys kläder.

Kram Therese

LOPPISLIV sa...

Vilken vacker klänning, superfin!! Ha en fin tisdag! Kramis Paula

Vardaxlyx sa...

Jätte fin klänning :-)
Kramkram