onsdag 2 maj 2012

Onsdagens

Dagens på mig denna soliga onsdag - klänning Odd Molly och jeansjacka Nolita.

Visst är det härligt när våren och värmen är här, när man bara kan slänga på sig en jeansjacka när man går ut. Idag känner jag för att ta en sväng till Plantagen, köpa på mig lite blommor och göra fint i mina krukor i trädgården, påskliljorna som jag planterade till påsk är fortfarande väldigt fina men jag vill ha lite fler blommor i andra krukor.
Halsbandet Papillon porslin finns i min webshop!

Ha nu en riktigt härlig onsdag i solen!

11 kommentarer:

Lifestyle By Lena sa...

Snygg dagens som alltid :)

Njut av dagen och uppdatera oss med dina köp från plantagen.

KRAM

Lena sa...

Ja visst är det härligt & slippa varma jackor & mössor mm.
Snygg jeansjacka!!

Ha en fortsatt härlig dag....

Lena

Helenas enkla vardag sa...

Japp snygg outfit! Sitter själv med morgonrock och ska ge mig ut i solen och dricka kaffe!
Kram H

Charlie sa ... sa...

Superläcker dagens! Halsbandet är fab till!

Kram

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei hei :)

Tusen takk for så koselig hilsen inne hos meg :)

For en koselig blogg du har :) Masse inspirasjon både innen klær, interiør, mat og alt :) Så flott! :)

Jeg har lagt meg til som følger her hos deg, og gleder meg til å titte innnom igjen :)

Ha en fin dag i solen :)
Klem og kos Lisa :)

Anna @ Amerikana sa...

Snyggt!!!!

BTW, har jag taggat dig i en liten lista på bloggen;) KRAM!

Miss Marie sa...

Härligt med vår, både med att man kan gå omkring med mindre kläder på sig och också att man vara i trädgården o påta!

Maria - Wikers Liv sa...

Snyggelisnyggt!
"Behöver" också ny jeansjacka, har överlåtit mina till döttrarna ;)

Ha en fortsatt fin onsdag!
Kram / Maria

A House With A View sa...

Ja men guuud så snygg outfit - vill ha!!!! Klänningen ser jätteskön ut och vad snyggt med sjalen till!

Kraaaaaaaaaaaaaam aka

Nazima sa...

Jättefin outfit! En liknande OM-klänning klämde jag på häromdagen, dock blev det inget köp.
Och vilket underbart väder vi haft idag, jag "vågade" till och med dra på mig 1/2-leggings till klänningen idag.
Ha en fortsatt fin vecka!
Kramar

annixen. sa...

Mycket snyggt! Måste ta fram min jeansjacka :)