tisdag 15 maj 2012

Buddha


Mitt favorithalsband just nu - Buddha amulett silver! Finns i min webshop och maj ut kör jag 20 % rabatt, så passa på! Blusen är också en favorit från Odd Molly.

Nu har det börjat regna här hos mig, har nästan väntat på det för oj så kvavt det har varit på eftermiddagen och åskan mullrade. Vädret känns sådär just nu, väntar bara på sol och värme. Har börjat packa lite för helgen, vi åker upp till paradiset imorgon och stannar några dagar, blir det för regnigt åker vi bara hem till stan igen men det finns inget bättre än att åka dit och få lite miljöombyte.

 

Önskar er en mysig tisdagskväll!

5 kommentarer:

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei Mia :)

Nydelig smykke :) Passet veldig godt til den blusen :) P

Så koselig med en tur på hytta :) Håper dere får herlig sol og varme :)

Tusen takk for så koselig hilsen hos meg:)

Ha en fin kveld og kos deg :)
Klem Lisa:)

Den där Marie sa...

Finfint, både halsband och blus! :)

Kram Jonna

Lilla Majken sa...

Håller med ovanstående kommentarer, så fint till den vita blusen.

Ha det fint i paradiset. Kram Therese

Charlie sa ... sa...

Å vad fin du är!

Kram

HOUSE of ADELA sa...

Du ser så ljuv och så fin ut alltid! Blusen är så söt och jag gillar verkligen ditt halsband;)

Kramar
Adela