tisdag 1 maj 2012

God sallad


Jag älskar frukt i sallader!

Igår gjorde jag en busenkel och god sallad till vårt grillade kött, blanda bara ihop en påse blandsallad, fetaost, äpple samt lite olivolja, salt och peppar, det blir så gott! Jag brukar annars ha vattenmelon eller nektarin i men bytte igår ut mot ett äpple och det blev minst lika gott.

Vilket väder vi har haft idag, + 20 grader stod det på termometern i eftermiddags. Vi har nu kommit hem och flickorna skall alldeles snart få hoppa ner i badkaret och sedan göra iordning sig för kvällen, jag ser fram emot en  riktigt mysig kväll i TV-soffan.

Önskar er en fortsatt härligt 1 maj!

4 kommentarer:

Sahra sa...

Jag är inte så där jätteförtjust med frukt i maten, men åt en gång en färskpotatissallad med både jordgubbar och vattenmelon och det var sååå gott. Konstig kombo, men det funkade

Life´s Silverlining and I sa...

Jo det är gott i sallader! fräsch den såg ut! kram Nilla

Bromans Bravader sa...

Visst är det härligt att det äntligen är vår. Ni tycks ha haft en underbar helg.
Kram Jannike

Annika Soulcityguide sa...

Åh det låter gott!
Önskar dig en skön helg :)