fredag 4 maj 2012

Gårdagens lunch


Här kommer lite bilder från gårdagens lunch på vackra Långedrags värdshus, jag kan ju inte låta bli att ta massor av bilder när jag är där, tycker det är så fint och härligt och vill dit så ofta jag kan. Igår var det ju även en underbart vacker "sommardag" så det var lite extra härligt såklart.

Redan fredag! Vilken kort vecka! Det är härligt på våren med alla helgdagar och klämdagar. Idag har jag lite jobb på förmiddagen och sedan skall jag ner till stan en sväng, lite ärenden skall uträttas och såklart fina blommor skall fixas.


 


Vilken mat - salladsbuffén är underbar och fiskrätterna är ljuvliga.

Vackra blommor överallt.

Vacker vy över havet.

Önskar er en riktigt härlig fredag!

12 kommentarer:

Room of karma sa...

SER LJUVLIGT UT ♥ DU HAR SNYGGO VÄSKAN PÅ DIG SER JAG - VILL OCKSÅ HA!

ÖNSKAR DIG EN FIN FREDAG!
KRAM ♥CC♥

Miss Marie sa...

Men gud, vilket härligt ställe! Var ligger det?

Lifestyle By Lena sa...

Men du vilken fräsch lunch, tack för frestande bilder ;) Nu blev jag sugen på maaat!

Fin fredag önskar jag dig!

Kram

Helenas enkla vardag sa...

Oj så gott det såg ut + underbar vy! Du verkar hitta havet överallt!
Passa på och njut, så passar vi på och njuter av dina bilder!
Kram H

House number 11 sa...

Vilken härlig dag!
Hoppas att dagen blir lika fin!
Kram Jenny

livinganddreams.blogspot.com sa...

Vad mysigt det var där då! :) Super snygg kavaj,love it! :)

Trevlig helg!
Kram Tess

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så härligt att njuta av god mat, fina omgivelser och vackert väder. Och den blomsterdekorationen i urnan gillar jag skarpt.

Ha en riktigt fin helg!

Home of m sa...

Åhhh det är bara så fint, mysigt på Långedrags värdshus. Speciellt en fin vår/ sommar kväll.

Ha en trevlig helg!
Kram

evalevabo sa...

Vill ha din jacka...
Kramis Eva

Lilla Majken sa...

Känner att det är ett måste att ta sig dit snart, det var allt för länge sedan. Härliga bilder du visar.

Ha det gott. Kram Therese

Mamma C sa...

Jättefina bilder från ett härligt ställe.
Kram Mamma C

Charlie sa ... sa...

Härligt, härlig, härligt!

Vilka underbara Bilder. Magiskt Mia!

Du är så fin i jeans, jacka, snygg väska, tofs..!

Kram