lördag 19 maj 2012

Lördag

Kofta Odd Molly + mörkblå chinos Maison & Scotch.

God förmiddag lördag och vilket väder! Värmen har kommit och det skall bli kanonväder hela veckan och nästa helg, underbart, det är ju detta vi har väntat på!

Flickorna och jag är på väg hem till min föräldrar på lunch och ikväll skall vår lilla familj ut och äta på vår favoritrestaurang, där får vi den godaste italienska mat man kan tänka sig, känns som man sitter i Roma och äter, det ser vi fram emot.

Önskar er en riktigt härlig lördag!


12 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Vilken bra start på helgen! Vi ska få bra väder här med, skönt när man är ledig.

Ha en härlig dag och kväll på er favoritrestaurang!!

Kram

House number 11 sa...

Åh, vad härligt med vackert väder och trevliga planer!
Ha det underbart!
Kram Jenny

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei hei :)

Det høres ut som ei herlig helg :) Kos dere masse med sol, lunsj og middag ute :)

Klem Lisa:)

Den där Marie sa...

Önskar dig en mysig och trevlig dag och kväll! :)

Kram Jonna

Postadress Torslanda sa...

Låter underbart! Vad heter den underbara restaurangen?

Life´s Silverlining and I sa...

Där skulle jag velat vara, älskar italiensk mat! Kram Nilla

Lilla huset på prärien sa...

vad skönt det låter att åka hem till föräldrarna och softa lite. det är aldrig fel. kul att du hittade till min blogg :) och kul att jag hittade hit till dig!

önskar en härlig lördag!

kram jenny

Cajsas Faster sa...

Hoppas ni hade mysigt på restaurangen.

>KUL att kika in hos dej. // Marie

Unknown sa...

Den där odd molly koftan är ju bara så fin!!

Låter som ni får en toppen lördag!
Kram Johanna

Emilias sa...

Åh den där koftan är ju superfin!
Hoppas ni har en härlig helg :)
KRAM

mitt liv som jag sa...

Hoppas er lördag blev riktigt bra! Och visst är det härligt att värmen äntligen ska komma, det sägs att den även ska komma hit till oss som bor lite högre upp i landet :). Kram Jennifer

Anonym sa...

I read this article completely regarding the comparison of hottest and previous technologies, it's amazing article.

Take a look at my web page - vakantiehuizen - -