fredag 11 maj 2012

Clean


Åh igår blev jag med ny doft - Clean Warm Cotton - underbar! Jag har varit runt och sprutat på mig olika dofter av just Clean länge nu men inte kunnat bestämma mig för vilken, men det blev till slut Warm Cotton!

Härliga fredag - jag sitter nu och jobbar och bloggar samtidigt som Nyhetsmorgon är på i bakgrunden med härliga Leila som lagar vackra läckerheter! Det ser så somrigt och läckert ut, älskar hennes pastellfärger på allt. Men det är inte så somrigt ute, fy vad det regnar och blåser, inget maj-väder direkt.

Önskar er en härlig fredag!

9 kommentarer:

House number 11 sa...

Åh, den doften är jag också sugen på! Doftar underbart!
Ha en fin fredag!:)
Kram

Den där Marie sa...

Här är det också ruskväder idag :(
Önskar dig med en härlig fredag!

Kram Jonna

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Åå...det er min favorittparfyme! :) har brukt opp 3 flasker av den, og sjelden jeg blir så glad i en parfyme, men akkurat Warm Cotton er herlig herlig :)

Har du luktet på Clean Skin, lilla/rosa flaske? Den og er nydelig :)

Ha en herlig helg og kos deg:)
Klem og kos Lisa:)

Emma - Från min sida sett sa...

Åh, den har jag länge funderat på att köpa! De luktar så gott!

Hoppas att du har en bra fredag & att du får en fin helg!

Kram Emma

Bromans Bravader sa...

Vilken härlig start på dagen du har.
Har ingen av Clean parfymerna men de luktar väldigt gott.
Kram Jannike

Gabriella sa...

Den är min favvo med :)

Kram

Helenas enkla vardag sa...

Favoritdoft här med! Har den på mig nu! Doftljusen med samma smak är också lovely!
Kram H

Villa Hemma sa...

Ooooh, det är min favvis, helt underbar!

Kram o trevlig helg!

Anna sa...

Också nyfiken på den! Kram