söndag 6 maj 2012

Mums-Mums


God morgon söndag!

Jag måste tipsa om ett supergott doftljus, Sun & Sand från Yankee candle, det är underbart och jag skall även köpa med mig ett till vårt sommarställe nästa gång vi åker dit. Jag läskar er lite också med lördagens godisskål, som tur är finns det kvar lite till ikväll, mums!

Vi är alldeles snart på väg till Varberg på utflykt, det är hela lillasyster förskola med föräldrar som skall på lammsafari, så picknickväskan är packad och tjejerna är startklara. Det skall blir riktigt trevligt och jag hoppas att det inte är lika blåsigt idag som det var igår.

Tips!

Mums-Mums!

Önskar er en riktigt fin söndag!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Låter mysigt med lammsafari =).

Ja, igår var det blåsigt, hoppas det blir lugnare och lite varmare idag.

Mamma C sa...

Idag är det riktigt skönt ute hos mig. Ingen blåst och solen skiner så fint. Ha en bra söndag.
Kram Mamma C

tinajo sa...

Doftljus är mysigt! :-)

Charlie sa ... sa...

Lammsafari låter fint!

Ska kika efter doftljuset. Ljus kan man aldrig ha för mycket av ;)

Kram

Lilla Majken sa...

Vilken rolig utflykt. Kanske skulle spana i skafferiet om det blev över något av lördagsgodiset igår.

Kram Therese

Emma - Från min sida sett sa...

Åh det är så fint med Marimekko-skålar! Är det den största storleken?

Kram Emma