söndag 27 maj 2012

Igår kväll


Vilken härlig kväll vi hade igår i trevligt sällskap! Vi grillade och satt ute hela kvällen, emellanåt sprang vi in för att se på Melodifestivalen. Tänk att Loreen vann, så kul! Flickorna med sina kompisar var länge nere vid vattnet och fiskade krabbor som de har forsatt med hela morgonen, alltid lika kul! Jag tror de fick 10 små rackare.

Rosa bubbel i glasen!

Vi grillade fläskytterfilé samt grönsaker och hade en potatisgratäng och sallad till det.

Alldeles stilla sent på kvällen, vattnet låg som en spegel!

Idag är det Mors Dag och jag har fått massor av härliga kramar av mina flickor. Efter lunch packar vi ihop för att åka hem till stan igen.

Önskar er en härlig söndag!

7 kommentarer:

Miss Marie sa...

Men åh, vilken härlig dag! Förstår att ni trivs där!

House number 11 sa...

Vilken magisk bild nederst!
Ha en fin morsdag!
Kram Jenny

Heléne sa...

Vilka underbara bilder. & fiska krabbor! Det har jag inte gjort på år och dar, men gud va kul det var som barn att sitta där på stenarna och försökafå en krabba på kroken.

Härligt!

Emma - Från min sida sett sa...

Men ÅH så härligt det ser ut! Förstår att ni njuter:) Hoppas att ni hade en riktigt mysig grillkväll!

Kram

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Ååå...så nydelige bilder <3 Høres ut som om dere koser dere masse :)

Det er jo så fint om dagen, sommer og sol, glade barn som leker :) Herlig :)

Ha en fin soldag i morgen også, vennen :)
Klem Lisa:)

WohnLust sa...

Hi,
LOVELY!!! I like your blog so!
Great pictures!
And your are so beautiful! :-)
Nice greetings,
Bianca
(your new member)

Casa of Mia sa...

Thank you Bianca!