torsdag 24 maj 2012

Buddha amulett guld

Nytt i min webshop - Buddha amulett guld!

Färgen gult guld är tillbaka, det ser man på många accessoarer och smycken i vår/sommar, fint tycker jag! Amuletten ovan är gjord i sandsten med guldfärgade detaljer och kedja, passar perfekt till den vita blusen från Odd Molly.

Jag kom precis tillbaka efter en god lunch med min väninna, underbart väder idag igen och jag skall snart åka iväg och hämta flickorna på skolan. Det blir ännu en eftermiddag/kväll i trädgården, vi passar på att grilla - det är ju så gott!


Önskar er en fortsatt fin torsdag!

8 kommentarer:

Villa Hvit sa...

Låter underbart att grilla!! Bara att njuta av att sommaren har visat sig.
Vilken fin blogg du har! Har suttit och tittat runt, följer dig nu, så att jag hänger med ;)
Ha en härlig kväll!
Kram Anetthe

Room of karma sa...

Snyggt!


kram CC

Room of karma sa...

Snyggt!


kram CC

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Kjempefint smykke :)

Ja, nå er det bare herlig :) Jeg sitter ute på verandaen ennå, kan jo ikke gå inn da det er så godt ute :)

Begge jentene har bada i sjøen i dag :) Og jammen var det godt vann :)

Tusen takk for så koselig hilsen hos meg :)

Ha en fin torsdagskveld og god helg :)
Klem Lisa:)

livinganddreams.blogspot.com sa...

Vad fint! Älskar Buddha amuletter! :)

Härlig kväll!
Tess

tinajo sa...

Den var snygg! :-)

Bromans Bravader sa...

Kul att guld är på väg tillbaka. Jag gillar guld.
Kram

Charlie sa ... sa...

Wow, nästan min favorit!

Ursnygg


Kram!