måndag 28 maj 2012

Måndagens

Blus och kofta Odd Molly, jeanstights H&M, "träskor" Moheda!

Måndag och en ny vecka framför oss, knappt tre veckor kvar till skolavslutning och resa ner till vårt älskade Mallorca, känner att det är mycket som skall göras innan dess, tiden går alldeles för fort just nu!

Idag har jag varit på stan med min mamma och ätit en myslunch samt fått gjort lite av de ärenden som står på min lista. Fortfarande fantastiskt väder och jag kan inte förstå att de skall bli sämre, har vant mig vid sommarvärmen nu!

Önskar er en fortsatt fin måndag!

13 kommentarer:

Anna sa...

Så fin bild!! Nä jag vet, jättekonstigt att det blir kallare :( Jag önskar det kunde vara mittemellan någonstans :)

Kram på dig fina!

Ps, vad är det för växt som slingrar och växer bakom dig?

die Waldfee Moni sa...

Uuuui that 's a wonderful Collection.
And the Clocks ( Shoes ) are great for this sunny summer day's.
Your Blog is so lovely!

Best wishes,
Moni

Miss Marie sa...

Älskar skorna, hela din outfit är kanon! :)

Casa of Mia sa...

Tack!
Anna - det är vildvin du ser bakom mig, den blir otroligt röd och vacker på hösten, vi har även kaprifol och rosor som växer på vår spalje.

Emilias sa...

Vad fin du är! Jag har också såna där träskor, tycker om dom jättemycket!
Kram Emilia

Helenas enkla vardag sa...

Jättesöt!
Kram H

Postadress Torslanda sa...

Värmen får gärna fortsätta till oktober!

Bromans Bravader sa...

Snygging =)
Kram

Maria - Wikers Liv sa...

Härligt snygg sommartjej!
Vi har redan fått svalare väder... :(
Kram / Maria

Hemma på Sjuan sa...

Så snygg outfit på bloggerskan!
Jag tycker oxå veckorna går fort inför studenten...
Kram Suss

evalevabo sa...

Underbar fin kofta. Jag väntar på träskor svarta jag beställt..snygga dina var.
Kram

Room of karma sa...

Snygga träskor ♥ och snygg som alltid ♥

kram till dig!
♥CC♥

Nilla sa...

Hej, vad fint! Ha en bra dag.