måndag 13 augusti 2012

Utflykt


Go kväll - hoppas att ni har det riktigt bra! Vi har precis grillat och ätit hamburgare och är proppmätta!

Idag kände vi för att åka på en utflykt - det blev Pilane på Tjörn! Vi älskar att åka hit, alltid väldigt mycket spännande skulpturer från konstnärer världen över i naturmiljö och flickorna älskar att klappa alla får som går lösa över hela området.


Högt uppe på toppen med en vidunderlig utsikt över Bohuslän har den kinesiska konstnären Zhang Huan fraktat hit en 400 år gammal tempelruin från Kina - helt makalöst!

Kinesiska rislampor på vägen upp till bergstoppen!
Så fina och keliga!
Man måste tanka energi ibland (eller ganska ofta från min sida), finns det något bättre än kramar?

Önskar er en fortsatt härlig måndag!

6 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Vilket mysigt ställe! Så mysigt med rislampor på vägen upp.

Kramar kan man aldrig få nog av :)
Kram Suss

Hanna sa...

Jag har aldrig varit där, men jag har alltid hört så mycket gott om det.
Kram
Hanna

Charlie sa ... sa...

Underbart! Härliga bilder, den sista får mitt mammahjärta att smälta.

Jag är ju en utflyktslover att stora mått ;)

Kram!

Norr om Köpenhamn sa...

Nu blev jag nyfiken. Har aldrig varit där, men det ser härligt ut!
Tack för din söta kommentar om butiken :)

Och ha en fortsatt härlig semester!
Kram
Ulrika

Vardaxlyx sa...

Hej söta vän!!
Hihi nu är det dax att koppla på vardagen =)
Nu är jag tillbaka för lite kommentarer! Ser att det har hänt mycket!
Intressant läsning för lilla mig!
MEGA STOR kärlek till dig!!
<3 <3 <3

Room of karma sa...

Underbart, Energi tänk!!!!

kram CC