torsdag 16 augusti 2012

Nypon


God förmiddag torsdag!

Vi har fullt med nypon på våra buskar, jag undrar vad det betyder? Blir det en fin höst - eller en lång vinter? När det är mycket rönnbär på träden betyder det att det blir en sträng vinter så kanske att det gäller även nypon - inte vet jag! Vad jag däremot vet är att det är ännu en vacker solig sommardag just nu!

Snart lunch och efter det skall vi åka in och handla och fylla kylskåpet inför helgen - det är något som jag älskar!



Önskar er en riktigt fin torsdag!

9 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Har inte hört om nypon bara om rönnbär.Kul att åka och handla helgmat.Underbara bilder.Ha en fin torsdag.Kramar Rita ♥

Charlie sa ... sa...

Det betyder en vacker höst, mild vinter men snö på julafton ;)

Underbart med nypon

Kram

Casa of Mia sa...

Perfekt - Lotta!

dianasdrömmar sa...

Hoppas ni hittar massa gott att mumsa på till helgen :) kram Diana

Design Concept - by Linda sa...

Härliga bilder!

Hoppas du har en fin kväll /Linda

Emma - Från min sida sett sa...

Vilka fin fina bilder! Hoppas att ni fick hem mycket gorr till helgen:)

Kram Emma

Hanna sa...

Ha en fin fredag!
Kram
Hanna

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Så utrolig koselige bilder, vennen :)

Husker vi hadde masse nyper hjemme da jeg var liten :)

Kos dere masse med fredag og helg, fine vennen :)
Klemmer Lisa :)

Home of m sa...

Fina bilder! Vet tyvärr inte vad det betyder.
Kram