onsdag 8 augusti 2012

Dödskallar

En dagens - blus Chill Norway (Creative Lounge), jeanstights H&M och halsband Papillon Skull vit som finns i min webshop!

Hej Onsdag!

Sovit så gott hela natten, jag tror 10 timmar men känner mig fortfarande jet-laged, det tar nog några dagar innan man är helt återställd! Jag älskar den här blusen från Chill Norway, så härligt med dödskallar och blommor tillsammans och se så fint mitt halsband passar till!

Solen skiner men det blåser i Paradiset. Så härligt att vara här igen och nu är det dax för ett dopp i det blå, inte jag dock men tjejerna!


Härligt mönster!

Önskar er en forsatt fin lill-lördag!

9 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Den där snyggingen satt som ett smäck på dig! Kram helena

Shopaholic sa...

Va fin du var i din blus och halsband! Perfekt match!
KRAM!!

@my casa sa...

Oj,Oj vilken snygg blus, klädde dig verkligen:)

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

For en flott bluse, vennen :) Den var lekker :) Du kledde den så godt også :)

Ser ut til at dere har hatt en herlig uke i Sun Valley :) Og nå håper jeg dere nyter en uke i Paradiset :)

Tusen takk for så koselig hilsen hos meg, vennen :)

Klemmer Lisa :)

Charlie sa ... sa...

Jet lag - brukar ta mig mig minst 3-4 dgr.

Blusen, helt fab!!! You look gorgeous.

xx

kavallinskan sa...

Riktigt snyggt!
kram kram

Lifestyle By Lena sa...

Underbar och så vansinnigt snygg på dig!

Kram

Emma - Från min sida sett sa...

Riktigt snyggt! Hoppas att ni har det bra i ert paradis!

Kram Emma

Bromans Bravader sa...

Snyggt!
Var tvungen att läsa ikapp lite eftersom jag inte haft så mycket tid tidigare och vilken härlig resa du nyss varit på. Så kul att få gå på ett sådant bröllop.
Kram Jannike