fredag 24 augusti 2012

På väg ut

 
God kväll fredag!
 
Jag måste sätta ett kryss i min almanacka för jag är nämligen på väg ut ikväll för en After Work med mina väninnor och det är verkligen inte ofta. Åh vad jag ser fram emot detta. Dagen till ära tar jag på mig mina italienska "herrskor" som jag köpte i Rom förra hösten och matchar dem till smala jeans och en svart kavaj - känns som en riktig business-outfit, hi hi!
 
Hoppas att ni har en riktigt mysig fredagkväll och jag kommer absolut spara mitt fredagsmys med familjen till imorgon istället.
 
Vi ses imorgon!

8 kommentarer:

eastcoastmom sa...

GIllar dina vingtip-shoes!
Just det där med After Work saknar jag. Vet att det kan verka lyxigt att vara hemmamamma, men det har sina baksidor också. Lite samma som att jobba frilans eller egenföretagare.

Hälsningar från Madrid

Maria - Wikers Liv sa...

Coola dojjor! Gillar!
Här blir det film med dottern, på barnsjukhuset. Vårt fredagsmys, denna fredag! ;)
Trevlig helg!
Kram /Maria

Anonym sa...

Snyggt : ) ha en trevlig utekväll : ) kram Sofia

Nazima sa...

Men, vilka läckra skor! Och After Word är ett himlans mysigt söth att träffa vännerna på, tycker jag! Kram A

LOPPISLIV sa...

Jätteläckra skor :-)) Och filmen i förra inlägget ser kul ut, jag älskar nämligen tecknad film..fniss :-)) Nu har jag läst i kapp här inne, ett tag sen jag kikade in. Wow vilket vackert bröllop ni var på i usa, härligt!! Ha nu en fin kväll med vännerna!
Kram Paula

Helenas enkla vardag sa...

Skulle vilja sett hela dig! Verkar ascoolt!
Ha en trevlig kväll!
Kram

Hemma på Sjuan sa...

Häftiga!!
Hoppas ni fick en trevlig kväll!
Kram Suss

Charlie sa ... sa...

After work - så trevligt. Så flotta skor också.

Urfint!

Kram