fredag 24 augusti 2012

Film-tajm

 
Hej härliga fredag!
 
Är det inte veckans bästa dag och det känns ännu tydligare nu när skola och arbete har satt igång!
 
Igår överraskade min väninna och jag våra älskade barn och gick och såg Madagaskar 3 på bio, de hade ingen aning om detta och det blev hela "kittet" - Mc'Donalds, popcorn, dricka och BIO! Vilken lycka! Även vi vuxna tyckte den var riktigt bra - många skratt!
 
Sitter och arbetar vid datorn nu på förmiddagen och sedan blir det fredagshandling, behöver även köpa lite blommor och få iordning i trädgården så det får gärna fortsätta att vara så här soligt och fint - inget regn hoppas jag!
 
Önskar er en härlig dag!

7 kommentarer:

Nilla sa...

Ja, visst var den rolig! :-) Ha en fin helg.

Hanna sa...

Ha en fin dag.
Kram
HAnna

Charlie sa ... sa...

Mysigt med bio!

Nu väntar härliga fredag, skönt.

KRAM!

Helenas enkla vardag sa...

Roligt att överraska de små!!!
Ha en trevlig helg Mia!
Kram helena

Emma - Från min sida sett sa...

Va mysigt med bio & kul med övverraskning, kan tänka mig att de blev hur glada som helst:)

Ha en fin fredag!

Kram

Emma - Från min sida sett sa...

Va mysigt med bio & kul med övverraskning, kan tänka mig att de blev hur glada som helst:)

Ha en fin fredag!

Kram

hemma hos lilla mej sa...

Mysigt med bio.Önskar dej en mysig fredag.Kramar Rita ♥.