onsdag 22 augusti 2012

Firande med italienskt

 
Hoppas att ni har en riktigt mysig kväll!
 
Vi har haft det riktigt mysigt - firat min pappas födelsedag hos vår favorit italienare! Italiensk mat i toppklass promenadavstånd från där vi bor, till denna restaurang går vi ofta. Nu är jag så mätt efter fyra rätter och gott vin till det, snart sängen för imorgon är det åter en tidig morgon för oss.
 

 
Flickorna "sparkade" dit och precis när vi gick ut genom dörren sprack det upp på himlen och ösregnet var som bortblåst!
 

 
Mums!
 

 
Meny Il rustico är en favorit!
 

 
Önskar er en riktig god natt - vi ses imorgon!

8 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Å vad fin du är!!!

Underbart att bo så nära och fira tillsammans.

KRAM!

hemma hos lilla mej sa...

Vad härligt att bo så nära varandra.Mysigt att fira Pappsen!Ååå vad fin du är .Kramar Rita ♥

Maria - Wikers Liv sa...

Mums, så gott det ser ut!
Nja... vår kväll igår, var väl inte av högsta mysfaktor ;) Jag å Minstingen är inlagda på Sjukhuset...
Ha en fin torsdag!
Kram!

Hem och Lycka sa...

Så fin du är! Mums, ser riktigt gott ut! Kram Mia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Italienskt är gott det, bra ställe och fira på, och nära. Och så snygga kläder du har jämt, så himla snyggt.
Kramar
AnnaMaria

Helenas enkla vardag sa...

Hej snygging! vad mysigt det där såg ut! Riktigt gott! Känns som det var längesedan jag var på restaurang!
Kram Helena

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !

En fin bil på dig !
Mmmm Italienskt mat är ju så gott.
Vi drömmer om att åka ner dit en månad nästa sommar.
Tänk att man skulle njuta och äta gott då ! ;)


Hoppas att du sov gott !

Ha en fin toradag ! Kram

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Härliga bilder på dig! Och mysigt med höstkofta och lovely knit är aldrig fel. Jag bor i mina på vintern, så sköna! kram Victoria