lördag 4 augusti 2012

Igår kväll

The beutiful "bride to be"

God eftermiddag lördag!

Idag är den stora dagen då min systerdotter gifter sig! Sitter nu hemma hos min syster och smink-hår-tjejen har precis kommit, så spännande! Idag är det även H´s och min bröllopsdag, för tre år sedan idag gifte vi oss på Mallorca (love you)!


 

Rehearsal Dinner igår kväll - så trevligt och underbar mat. Buffé med lax, kött, sallader och massor av smaskigt. Efter att bröllopsparet, föräldrar, tärnor och marsalker gått igenom vigseln blev det middag i trädgården med tal och trevligheter.


Vackert och gott!


Amerikanska cupcakes med choklad.


Blivande bruden i mitten med sina tärnor


Nu bara några timmar kvar till vigsel!

Love

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka vackra bilder och ilken vacker brud nu blev jag allt lite sugen på att gifta mig själv! kram Sofia

Lilla gårdshuset sa...

Åh vilka vackra bilder! Trevligt med bröllop.

Kramis/Heléne

Hanna sa...

Så fantastiskt roligt.
Kram
Hanna

House number 11 sa...

Så vackert! Hoppas att ni har en underbar dag!
Kram Jenny

Charlie sa ... sa...

Underbart Mia! Så mycket gott och vilken vacker bride to be. Lycklig!

Grattis till er bröllopsdag!!

Kram

Life´s Silverlining and I sa...

Men sååå underbart, så vacker brud, om man kunde få vara där! Kram Nilla

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Bröllop ...ja man kan inte bli annat än lycklig av det ....*ler

och väskan ....URSNYGG!!!.....

Kram

Pernilla På Piazzan

Gabriella sa...

Oj så härligt det ser ut, fina bilder!

mammaxtre sa...

The best is yet to be. Det tyckte jag om!