måndag 13 augusti 2012

Buddha

Blus Valerie, shorts Maison & Scotch samt halsband Buddha amulett som finns i min webshop!

God morgon måndag och vår sista vecka på sommarlovet och i Paradiset!

Det är så roligt att så många tycker om mina Buddha halsband och det är de som säljer bäst i min webshop, tycker själv att halsbandet passar till så mycket, både i silver och guldfärg.

Finns i tre olika modeller!

Nu morgonpromenad med Bessie och havet ligger som en spegel - så vackert!

Önskar er en fin start på veckan!

10 kommentarer:

Hanna sa...

jätte fint halsband.
kram
hanna

Helenas enkla vardag sa...

Gud vad härligt ni har i ert paradis! Jaa buddhan är jättefin, kul att det går bra med försäljningen!
Kram Helena

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Kul att Buddhan säljer bra. Jag trivs jättebra med mitt och det är flitigt använt i sommar, kram Victoria

Charlie sa ... sa...

Buddhan är såå fin och det är alltid jättesnyggt när du bär den!

Kram

Lena sa...

Håller med Lotta, Buddhan är jättefin & snygg blus från
Valerie!

Kram
Lena

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fint budda och söt blus .Ha en fin måndag .Kramar Rita ♥

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei fine vennen :)

Så herlig med ei uke til i deres herlige Paradis :)

Buddhasmykket er såå fint :) Måtte inn å titte på nettbutikken din :) Sender du til Norge også? Kunne gjerne tenkt meg det fine Buddhasmykket i sølv :)

Kos dere på tur med Bessie :)
Klemmer og koser Lisa :)

Room of karma sa...

Jätte fint halsband.
kram CC

Linda sa...

Dom är så fina dom halsbanden och jag är sååå sugen på att köpa ett.

Kram, kram

Maria sa...

Ja jag har haft lite span på ett sådant....så snyggt.
Kram Maria