måndag 13 augusti 2012

Buddha

Blus Valerie, shorts Maison & Scotch samt halsband Buddha amulett som finns i min webshop!

God morgon måndag och vår sista vecka på sommarlovet och i Paradiset!

Det är så roligt att så många tycker om mina Buddha halsband och det är de som säljer bäst i min webshop, tycker själv att halsbandet passar till så mycket, både i silver och guldfärg.

Finns i tre olika modeller!

Nu morgonpromenad med Bessie och havet ligger som en spegel - så vackert!

Önskar er en fin start på veckan!

10 kommentarer:

Hanna sa...

jätte fint halsband.
kram
hanna

H`s enkla vardag sa...

Gud vad härligt ni har i ert paradis! Jaa buddhan är jättefin, kul att det går bra med försäljningen!
Kram Helena

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Kul att Buddhan säljer bra. Jag trivs jättebra med mitt och det är flitigt använt i sommar, kram Victoria

Lotta sa...

Buddhan är såå fin och det är alltid jättesnyggt när du bär den!

Kram

Lena sa...

Håller med Lotta, Buddhan är jättefin & snygg blus från
Valerie!

Kram
Lena

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fint budda och söt blus .Ha en fin måndag .Kramar Rita ♥

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei fine vennen :)

Så herlig med ei uke til i deres herlige Paradis :)

Buddhasmykket er såå fint :) Måtte inn å titte på nettbutikken din :) Sender du til Norge også? Kunne gjerne tenkt meg det fine Buddhasmykket i sølv :)

Kos dere på tur med Bessie :)
Klemmer og koser Lisa :)

Room of karma sa...

Jätte fint halsband.
kram CC

Linda sa...

Dom är så fina dom halsbanden och jag är sååå sugen på att köpa ett.

Kram, kram

Marias Hörna - Njut av livet ♥ sa...

Ja jag har haft lite span på ett sådant....så snyggt.
Kram Maria