söndag 26 augusti 2012

Hunkydory

 
Vinnaren av guldknappen igår kväll - Hunkydory!
 
Tänk att få vinna guldknappen och det tycker jag verkligen att Hunkydory är värda, så mycket snyggt! Jag har plockat ut några av mina favoriter, härliga toppar och fint stickat!
 
God morgon söndag!
 
Regnet öser ner hos oss och lillasyster skall snart iväg till sin kompis och leka där idag. Storasyster och jag funderar på att åka en sväng till IKEA, kanske inte det smartaste att åka dit en regnig söndag men vi känner för det ändå.
 

Önskar er en härlig söndag!

4 kommentarer:

Emma - Från min sida sett sa...

JA, kul för dem! Riktigt mycket snyggt har de!

Hoppas att du har en fin söndag!

Kram Emma

Charlie sa ... sa...

Roligt! Så mycket snyggt. Väl värda vinnare

Kram

Maria - Wikers Liv sa...

Kul för dem! Såg dem på TV imorse :)
Mycket snyggt du visar!
Kram /Maria

Linda sa...

Ja, det är mycket snyggt. Koftan uppe till vänster skulle gärna få flytta in i min garderob.

Kram, kram