onsdag 1 augusti 2012

God morgon U.S.A

En påse med godsaker stod på sängen på hotellet till alla gäster när vi kom!

God morgon vackra Sun Valley och god eftermiddag hos er!

Äntligen framme och oj vilken lång resa, vi gick och la oss lokal tid klockan nio igår kväll och då hade vi varit vakna i 25 timmar, visste nästan inte vad jag hette eller hur jag mådde. Men nu efter en lång natts sömn känns det underbart och jag bara längtar att få komma ut i denna underbart vackra lilla skidort. Vi bor på ett gulligt litet hotell i byn där alla rum är bokade för bröllopsgäster och nu blir det aktiviteter i dagarna fem.

Vi var hemma hos min syster en liten stund igår och hennes hus kräver ett eget inlägg, det är så fint så man dör lite! Min systerdotter (the bride to be) kommer idag och även de flesta av gästerna.

Nu frukost och vi ses lite senare!


9 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Vad spännande! Kul att du vill visa oss allt fint du kommer få se!
Kram Helena

Charlie sa ... sa...

Soo nice to have you on the same time zone ;)

Ska bli underbart att se mer bilder!

xx

Miss Marie sa...

Vad kul att få uppleva ett amerikanskt bröllop, det är ju väldigt speciellt! Ser fram emot din rapportering från USA! :)

Anonym sa...

Hej!
Kul att ramla in på din blogg och mitt i USA dessutom!!
Kram

Hanna sa...

så spännande ser framemot att få höra mer.
kram
Hanna

Anna Lena Mayor Ekeblad sa...

Å vad fint att höra att du nu har landat. Och sovit lite. Njut av dessa underbara dagar nu! Stor kram!

hemma hos lilla mej sa...

Låter ju bara så himla skoj att få höra om bröllop-Ha det gött,Kramar Rita ♥

evalevabo sa...

Vill se och höra meeerrr.
Puss på dig vännen
Kramis

@my casa sa...

Spännande, spännande att få följa med:)