torsdag 2 augusti 2012

Browsing in Sun Valley

Klänning Odd Molly, skor Scorett och halsband Buddha amulett som finns i min webshop!

God eftermiddag onsdag!

Idag har vi haft en underbar dag, strosat runt i affärer, fikat och ätit lunch! Det är så fint här så jag blir nästan tokig - allt är fint! Kläderna, inredningen, livsmedelsaffärerna, cafeérna, restaurangerna, ja allt! Min syster visade mig en pärlaffar och där gick jag tokig på kedjor, berlocker och annat. Har några saker som maler i huvudet nu men vi får se vad jag kommer hem med till slut.


Kanske en cowboy-hatt och boots, eller kanske inte!


Det gäller att dricka mycket, över 30 grader på dagarna men på nätterna blir det betydligt svalare.

Nu skall vi promenera bort till min syster och äta middag ute i trädgården, träffa några av alla de som kommer på bröllopet och bara ha det trevligt!

Önskar er en härlig dag!

7 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

SÅ roligt att se en del av USA som jag inte besökt och inte alls känner till så bra. Jag älskar ju boots så jag hade lätt slagit till på ett par ;)

Vad fint och härligt det ser ut i Sun Valley!!!

xx

Helenas enkla vardag sa...

Gud vilken fin natur jag ser i bakgrunden! Jag skulle nog också kunna gå loss på ett par boots!
Kram

mammaxtre sa...

Åh vad trevligt!

Hanna sa...

låter så roligt.
ha en bra dag!
Kram
Hanna

Room of karma sa...

Sitter just nu och är så sjukt avundsjuk på dig sötnos! Wow, vilket coolt cobyställe - VILL OCKSÅ VARA DÄR NU! Detta skall jag lägga på minnet. Min man fyller 40-år nästa år och det skall firas i Underbara USA ♥ OCh om han inte vill hit då så fyller jag 40 året där efter:)!

Önskar mer coola cobybilder. Wow ......

KRAM CC

Room of karma sa...

Psst! Kanske kan du få någon bra inspiration till något coolt cowboy smycke:)♥

Lilla Majken sa...

Gah, vill också vara där. Du skulle säkert vara urtjusig i både hatt och boots.

Kram Therese