måndag 27 augusti 2012

Ny vecka

På väg ut på förmiddagspromenad!
Klänning Gant och halsband Buddha amulett guld som finns i min webshop!

Välkommen måndag och en ny vecka!

Jag startar min vecka med en dunderförskylning - inte kul alls! Sitter nu framför datorn efter en långsam promenad med Bessie, en stor kopp te gör gott för halsen. Som tur är brukar inte mina förskylningar vara långvariga så jag hoppas på det bästa. Flickorna är i skolan och idag startade de med varsin pianolektion, storasyster har spelat i två år men det var första lektionen för lillasyster så jag satt bredvid och hejade på - så duktig (hon också), storasyster är väldigt duktig!

Nu lunch-time och jag önskar er en fin måndag!



7 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Så snygg klänning! Härligt att börja med en solig promenad med Bessie.

Hoppas du mår bättre snart. Krya på dig!

xx

Unknown sa...

Snyggt halsband!
Mysigt med vovveprommis :)

Krya på dig och ha en fin dag,
kram Catta

hemma hos lilla mej sa...

Mysigt med härlig promenad .Läckert halsband.Hoppas att du får en fin måndag.krya på dej kramar Rita ♥

Hanna sa...

Krya på dig.
Kram
Hanna

Lilla gårdshuset sa...

Aj då, inte kul veckostart:(. Fin hund du har. Vad är det för ras?

Kramis/Heléne

Casa of Mia sa...

Tack alla! Helene - min vovve är en Irish Soft Coated Weaten Terrier

Bromans Bravader sa...

Fiin klänning, precis min stil.
Kram Jannike