torsdag 23 augusti 2012

Lovely Knit

 
God eftermiddag torsdag!
 
Jag har handlat min första höstkofta för i år! Kunde inte hålla mig utan kom hem med den klassiska Lovely Knit från Odd Molly - i starkt rosa! Titta vilken underbar färg som piggar upp när vintern och mörkret kommer - härligt! Tycker verkligen om färgkombinationen rosa och orange.
 
Idag har vi haft riktigt fint i Göteborg - soligt och varmt, hoppas att det fortsätter så! Lägger nog in koftan i garderoben ett tag till!
 

 
Önskar er en fortsatt fin torsdag!

11 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ååå bara så himla fin kofta .Härliga färger-Ha en fortsatt fin kväll.Kramar Rita ♥

Unknown sa...

Älskar oxå kombon rosa & orange, superfin kofta :)
Kram Catta

Hanna sa...

Jätte fin.
kram
Hanna

Life´s Silverlining and I sa...

Jättefin! Jag valde orange men lurade på rosa först! Men orange o rosa är ju så fint ihop! Kram Nilla

Emma - Från min sida sett sa...

ÅH sån fin! De har så fina koftor, Odd Molly!

Kram Emma

Charlie sa ... sa...

Rosa + orange är superläckert tillsammans. Vad fin koftan kommer bli på dig!

Kram

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Åå..for ei utrolig fin jakke :) I herlige farger :) Den skjønner jeg at du bare måtte ha :)

Nyt de fine sommerdagene, vennen :)
Klemmer og koser Lisa :)

Miss Tess sa...

Grymt snygg, älskar färgkombon!

Funderar på den gröna varianten som jag tycker är så härlig men är lite skeptisk till yllen(?)

Therese

Bromans Bravader sa...

Låter skönt med sol och varmt, här har det varit riktigt pissväder...
Gillar också färgkombinationen på koftan..fint.
Kram Jannike

evalevabo sa...

Fin kombo håller med. Och modellen är så super, omlott. Älskar.
Kram Eva

Room of karma sa...

ÅHHH NU ÄR JAG GRÖN AV AVUND PÅ DIG ♥ DEN ÄR SUPERFIN I FÄRGEN!

KRAM CC