torsdag 14 juni 2012

Sommarlov!

På Götaplatsen imorse - på väg till skolavslutning!
Jag har blus från Odd Molly, skinnkavaj Zara och jeans Miss Sixty, lillasyster har kläder från Zara och storasyster har klänning How to kiss a frog + collegekavaj Diesel.

Nu har vi sommarlov!

Burr, kallt var det idag men vi var inomhus så det gjorde inte så mycket. Älskar skolavslutningar, barnen sjunger så fint och spelar så bra, tur att jag hade en näsduk med mig för det trillar alltid tårar på mig vid sådana här tillfällen.





(har ingen aning om varför den här bilden hamnat snett??)

Efteråt är vi några familjer som har som tradition att gå och äta lunch på Park Aveny Café och det gjorde vi även idag, barnen fick ett eget bord - extra lyxigt!

Nu måste jag verkligen sätta igång att packa, flickorna följde med kompisarna hem så jag har lite tid för mig själv nu att få lite gjort!

Önskar er en fortsatt härlig torsdag!


8 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Vad mysigt de har barnen, eget bord! Ser att en liten tjej har nationaldräkt, kan inte vara så vanligt!
Här började solen lysa lagom som barnen började sjunga!
Kram Helena

kavallinskan sa...

Vad fina ni är, härligt med sommarlov!
Ha en fin kväll!
kram

Bromans Bravader sa...

Underbart!!!
Kram Jannike

hemma hos lilla mej sa...

Vad fina ni är! Undertbart med eget bord.Ha en skön kväll.Kram Rita

Room of karma sa...

Vad söta ni är alla tjejer ♥ Du passar bra i vitt ser jag!

Ha en god kväll!

kram CC

@my casa sa...

Åh så fina ni är, avundsjuk på er som fortfarande får gå
på skolavslutningar - det är ju liksom då som
sommarlovet börjar:) saknar det så!

kram åsa

Allt och/eller Inget sa...

O vad fina ni är!

Charlie sa ... sa...

Grattis till sommarlovet. Äntligen!!

Vad fina ni är och härlig tradition att äta lunch på Park Aveny Café

KRam!