tisdag 12 juni 2012

Hortensia

Rosa hortensia i mitt fönster - verkligen min favoritblomma och de är lika fina inne som ute!

Tisdag och dagarna går verkligen fort just nu, bara tre dagar kvar till sommarlovet! Sitter denna förmiddag och arbetar vid datorn samt fyller på min att-göra-lista inför vår Mallorcaresa på fredag. Skall ner till stan om ett tag och luncha med några "mammor" på skolan och planera present till fröknarna, tänkte samtidigt passa på att leta efter baddräkt/bikini, inte det roligaste tycker jag, även flickorna behöver nya - de växer ju så det knakar.

Ser ut som en gammeldags badmössa - sådana som alla "damer" hade förr!

Önskar er en riktigt härlig tisdag!

5 kommentarer:

Mariette sa...

Hortensior är underbara, jag kan bara instämma!

Helt ok att leta bikini/baddräkt om man slipper prova själv...*haha*..

Ha en fin dag!

Kram Mariette

House number 11 sa...

Underbar hortensia och badmössa!;)
Lycka till med bikinijakten!
Kram Jenny

mammaxtre sa...

Mallorca låter ljuvigt!

Helenas enkla vardag sa...

Hortensior är så fina! Köpte en vit ståtlig blomma för ett tag sedan, nu är den blå!
Lycka till med bikinin/baddräkten! Jag har inte hittat ngn än!
Kram Helena

Den där Marie sa...

Ha ha ha!!! Det ser ju faktiskt ut som en sån badmössa! :))
Men det var en jättefin hortensia, och så vacker färg! :)

Kram Jonna