tisdag 26 juni 2012

Boktips


Ett boktips från mig - Ensamma hjärtan och hemlösa hundar av Lucy Dillon. Jag har precis börjat läsa denna och det är en riktigt mysig, varm och härlig roman, en sådan bok man vill ha på semestern. Finns det något bättre än att ligga i skuggan och läsa en riktigt bra bok.

God morgon tisdag!

Vi har precis vinkat av mina föräldrar som åker hem idag, alltid lite vemodigt och ensamt när de åker efter en vecka hos oss. Idag tar vi det lugnt hemma, badar, läser och jag skall även kika runt hos er mina fina bloggvänner!

Önskar er en härlig tisdag!


7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
En underbar bok,har läst halva och vill inte lägga den ifrån mig.
Här hemma i Sverige behöver vi inte ligga i skuggan när vi läser,
här får vi ligga framför brasan och
värma oss, men det går bra det med:)
Ha det bäst
Helen

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Tack för tipset, den skall jag läsa i sommar. Hoppas att vi får lite mer värme snart. Kram Victoria

Helenas enkla vardag sa...

Kul med boktips och det behövs ju för här är vädret skit rent ut sagt!
Skriver ner det direkt!
Kram Helena

Charlie sa ... sa...

Är precis klar med min bok så det här tipset kom lägligt. Älskar en bra bok!

Ser blått vatten i bakgrunden....så härligt!

Kramkram

eastcoastmom sa...

Ska genast kolla in den boken på Amazon Passar nog bra nu efter Keith Richards biografi.

Hälsningar från ett tokhett Madrid...

Hemma hos Katta sa...

Åh, den där bloggade jag om igår! =) Verkar nästan vara sommarens bok!

Ni ser ut att ha det urhärligt där i Spanien! Helt underbart!

Kram kram K

Malin - Stjärnflocka sa...

Tack för tipset!
Nu har jag hört det från två, då måste det va en bra bok!!!
Kram