onsdag 27 juni 2012

Playa

Strandklänning Odd Molly, väska och sandaler Mallorca.

Idag har vi varit nere på stranden och badat i det salta havet, underbart! Vi låg i hur länge som helst och jag kan tänka mig att det är ungefär 25 grader i vattnet. Om några dagar kommer vår båt ner i vattnet och vi skall njuta av den vår sista vecka här på Mallorca, sedan tar vi (eller min man med kompis) båten på släp hem till Västkusten där vi skall ha båten i fortsättningen.

Efter vårt långa dopp åt vi våra tonfisksmörgåsar som vi hade med oss hemifrån, gottigott!



Hello Kitty-puffarna är på, då flyter lillasyster som en kork, perfekt när man inte kan simma ännu.


Finns det något bättre än Medelhavet?

Önskar er en fortsatt fin onsdag!

6 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Så underbart och vad fin du är!

Kramar
Adela

Charlie sa ... sa...

Helt underbart Mia! Och ni är så sommarfina. Jag hade sådana simpuffar när jag var liten ;)

Kramkram

evalevabo sa...

Mia
Vi ska till mallis den 12 juli. Fundera på att ta flygstol och gå till det hotell vi tycker ser okey ut?! Jag måste ha pool. Mannen vill vara någorlunda nära havet. Vår 13 åring hoppas på roliga nya vänner där nere. Max 10 dagar går jag med på.. Helst 1 vecka. Mannen vill vara minst 2 veckor... Suck. Edvin tycker allt är okey. Har ni eget hus där?? Hur ofta stannar ni?
Finns det nån förmedling av hus? Tips från dig bästa stället för vår fmilj oss och vår 13 åring???? Du vet ag gillar små tavernor, små mysiga shopping gator..Skulle bli så glad om du ville ge oss tips. Ni som är där så ofta. Kram Eva

evalevabo sa...

Tack ska genast kolla. Tack

Allt och/eller Inget sa...

Låter underbart!!

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Vad fin du var i Molly klänningen.....oj jag är riktigt avyndsjuk på både dig och eva som befinner er därnere...igår ÖSREGNA det här i göteborg ....och nu ser det ut som det molnar på här igen...det får bi till att måla inomhus idag...så en tur till Bahaus blir det nu ...*ler

Kram Pernilla på Piazzan