söndag 24 juni 2012

Lunch


God morgon söndag!

Denna morgon är det strålande sol, alldeles stilla och redan 25 grader i skuggan där vi sitter och äter frukost, det blir en varm dag! Idag är vi hemma på förmiddagen och badar, solar och läser sedan tar vi en sen söndagslunch på vårt favoritställe där vi är de enda svenskar bland massor av spanjorer, på Mallorca går nästan alla och äter söndagslunch och det är väldigt trevligt.


Igår åt vi lunch på golklubben i närheten som heter Vall d´Or Golf. Det är så vackert där med utsikten över golfbanan och havet och de har så god mat. Jag åt världens godaste getost som var inbakad i filodeg med äpplen, valnötter och honung, mums!


Önskar er en härlig söndag!

5 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder! Ha en underbar söndag.Kramar Rita ♥

Anna sa...

Tack för härliga bilder!!

Kram

mammaxtre sa...

Vilken underbar miljö att vistas i!

Jag är oerhört förtjust i Mallorca och i palmer och i golfbanor och god mat. Jag kan fortsätta, listan kan bli lång...... :-)

Ha det fortsatt toppenbra!

Lilla Majken sa...

Nu har jag tagit igen vad jag har missat. Vad underbart ni har det och vädret är betydligt bättre än hemma.

Kram Therese

Home of m sa...

Härliga bilder!
Kram