onsdag 13 juni 2012

Buddha

Idag - blus Lindex, kofta med kort ärm Day och halsband Buddha amulett guld long - finns i min webshop!

Jag får alltid så många komplimanger för mitt Buddha halsband som jag hade på mig idag, jag blir så väldigt glad när någon spontant säger och tycker att mitt halsband är fint! Två stycken skickade jag iväg till jag hoppas nöjda kunder i förmiddags.

Nu ligger två söta tjejer och snusar gott i sina sängar, det är en stor dag imorgon - skolavslutning!

Önskar er en fortsatt mysig kväll!

14 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Det ÄR väldigt fint!!!! Och vilken härlig tunika du ser ut att ha där under!! Kram!

Jessica sa...

Fint halsband, och jätte snygg blus.
Kram

Helenas enkla vardag sa...

Detsamma till dig! Här blir det läggdags för bloggerskan som är supertrött!
Jättesnygg outfit på dig Mia!
Kram och Godnatt Helena

Queen of Kammebornia sa...

Vad fin du är! Härligt med skolavslutning och ännu härligare med sommarlov!!!

Queen of Kammebornia sa...

Vad fin du är! Härligt med skolavslutning och ännu härligare med sommarlov!!!

A House With A View sa...

Jääääätefint!!! Snygg outfit!

Kraaaaaaaaaaaaaam aka

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Jag är supernöjd med mitt halsband. Får också många komplimanger för det, kan vara kul för dig att veta. Tipsade häromdagen butiksbiträdet i en liten lokal inredningsbutik i vår stad om din webbutik, när hon frågade var jag hittat mitt smycke. I morgon är det skolavslutning för oss, hoppas på fint väder! kram Victoria

Casa of Mia sa...

Tack Victoria, så glad jag blir kram

Charlie sa ... sa...

Buddha amulett...snyggt! Jag som fyller år om ett tag...får ge en hint ;)


Jättefin kombo idag

Kram!

Life´s Silverlining and I sa...

Jättefint är det! Du frestar du med dina bilder! :) ha en fin skolavslutning! Vi hade vår igår. Kram Nilla

LifestyleByLena sa...

Ja men det är ju såå fint... önskar er en fin dag med skolavslutning och allt! Kram

Lilla Majken sa...

Så sött!

Kram Therese

Emma - Från min sida sett sa...

Det ÄR verkligen fint!! Hoppas att du har det bra i sommarvärmen:)

Kram

@my casa sa...

Snygg outfit och supersnyggt halsband:)

Hälsningar åsa