lördag 9 juni 2012

Marstrand


Vår lilla utflykt idag gick till vackra Marstrand! Vårt Paradis ligger nära så det blir många turer dit på sommaren. Idag när vi hoppade av färjan blev himlen blå och solen kom fram - vilken lycka!

Vi promenerade, åt glass, åt lunch och tittade på båtar och folk.


Det är verkligen charmigt överallt och många små gulliga butiker.



Ser ni några krabbor?

Nu skall flickorna och jag ta en liten promenad längs vattnet med Bessie och sedan är det dags för middagsfix.

Önskar er en fortsatt fin lördag!

11 kommentarer:

Emma - Från min sida sett sa...

Åh så vackert det är där! Jag måste verkligen åka dit någon gång!

Kram

dianasdrömmar sa...

Åhh, så vackert :) kram Diana

Bromans Bravader sa...

Härlig dag, det är så himla fint på Marstrand.
Kram Jannike

Maria - Wikers Liv sa...

Åh, så underbart charmigt och vackert! Njuuut, människa! :)
Kram /Maria

Lilla Majken sa...

Måste också ta en tur till Marstrand snart, det är så fint.

Kram Therese

Room of karma sa...

Såååååååå mysigt!

kram CC

House number 11 sa...

Där är så fint!
Kram Jenny

Mariette sa...

Mmmm, härligt!
Har aldrig varit där, men står på önskelistan!

Kram Mariette

Bokcaféet i byn sa...

Hej!
Härligt med västkustmiljö! Jag tillbringade många somrar som barn på en ö i Bohuslän. Nu var det många år sedan sist!

Kul att du kikat in på min blogg och lämnade en hälsning. Italien var alldeles underbart! Men nu börjar jag längta efter min favoritö- Mallorca. Ni verkar också vistas mkt där. Härliga inlägg därifrån på din blogg!

Trevlig söndag!
Kram Anna

CreandoPhoto sa...

Var första gången i mitt liv på Marstrand i början av maj. Underbart ställe!

Kramar

Nazima sa...

Marstrand är underbart!
Får nog bli en utflykt dit i sommar med familjen.

Då måste jag ju passa på att rekommendera Marstrands havshotell och SPA, fantastisk miljö och såå god mat!

Kram