tisdag 5 juni 2012

Liseberg


Hemma igen efter en härlig dag på Liseberg!

Vi hämtade flickorna på skolan klockan två och åkte direkt till Liseberg där vi träffade mina föräldrar, mysigt! Kan inte säga att vi är en stor-"åkande" familj, flickorna åker kaffekopparna och storasyster vågade sig på Rabalder ( den lilla berg-och-dal-banan). Mormor fick åka Kaninresan och Sagoslottet med lillasyster och jag försökte få med mig storasyster i Liserbergsbanan, men det gick inte! Men vi spelade - jag tror på alla hjul i hela Liseberg.


Här ser ni bildbevis - kaffekopparna!


Vi avslutade dagen med en god middag på Lisebergs Wärdshus. I det stora hela - en väldigt mysig dag på Liseberg!

Önskar er en fortsatt mysig kväll!

12 kommentarer:

Anna sa...

Låter så mysigt!!

Kram

Sahra sa...

Det var evigheter sedan jag var på Liseberg. Har firat alla mina barndoms somrar på västkusten och Liseberg var självklart. Men i sommar blir det med familjen och det ska bli så kul.

Life´s Silverlining and I sa...

ser urmysigt ut! Vi ska dit för första gången i sommar med barnen. Kram Nilla

Allt och/eller Inget sa...

Å vad mysigt!!

Postadress Torslanda sa...

Så mysigt! Verkar ha varit en perfekt dag att gå på.

Lovely Things! sa...

Vilken mysig dag! Vi brukar åka när det är Göteborgskalaset! Då brukar det vara lite lugnare!!
Kram Annika

Bromans Bravader sa...

Så roligt med Liseberg. Det är barndomsminnen för mig.
Kram Jannike

mammaxtre sa...

Vad mysigt. Jag funderar på att under sommarsemestern ta tåget till Götet för att gå på Liseberg med min 7 åring. Jag tycker bättre om Liseberg än Gröna Lund. Tål att tänkas på.

Ha det gott

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vilken mysig dag.Underbara bilder.Bara älskar att besöka Lise.Ha en skön kväll.Kram Rita ♥

A House With A View sa...

Ser suuuuupermysigt ut!! Och så smarrig mat på wärdshuset, gah...

Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

Charlie sa ... sa...

Å , det ser somrigt och härligt ut!

Mysigt att dina föräldrar var med.

Stor kram

The Primetime family sa...

Åh jag är så glad att jag hittade tillbaks till din blogg. Underbara bilder och vilken mat ni verkar avnjutigt! kram towe.