tisdag 5 juni 2012

Papillon Skull

Blus Odd Molly och halsband Papillon skull vit som finns i min webshop!

Välkommen tisdag, känns nästan som fredag eftersom det är ledigt imorgon. Flickorna hoppade, skuttade sjungandes till skolan idag för vi skall hämta dem klockan två och gå på LISEBERG! Ni kan ju tänka er två förväntansfulla tjejer. Även jag är förväntansfull, tycker verkligen om att gå på Liseberg.

Nu har jag lite arbete och ärenden framför mig på förmiddagen, har några halsband som skall packas in i fina paket och skickas iväg och jag vill även hinna med en lång promenad med Bessie.


Hoppas att ni får en fin dag!

7 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ha en mysig eftermiddag på Lise.Bara så snygg blus och himla läckert halsband.Ha en fin tisdag.Kram Rita ♥

Gabriella sa...

Vi turistade hela helgen och var bl.a. på Liseberg i lördags, verkligen jättemysigt :) Ha det fint!

Kram

Emma - Från min sida sett sa...

Åh va mysigt med Liseberg, det är så himla mysigt att bara strosa runt där:)

Ha en fin dag!

Kram

Charlie sa ... sa...

Å vad härligt med Liseberg. Förstår om flickorna är förväntansfulla. Det är sommar att gå dit!

Ursnygg kombo du har idag. Lyckliga den som har ett halsband från dig att vänta på!

Kram

Helenas enkla vardag sa...

Så gullig blus och halsbandet passade jättefint till!
Här spöregnar det, hoppas ni slipper det i efm!
Kram Helena

Linn sa...

Vad fin du är! :) Liseberg ska vi också försöka hinna med i sommar!

Allt och/eller Inget sa...

Ditt halsband passar jättebra till din blus!