torsdag 7 juni 2012

Klok som en uggla

En dagens i svart-vitt, byxor och top Filippa K, halsband uggla svart som finns i min webshop!

Vilken regnig förmiddag vi har - men det gör mig inte så mycket då jag sitter inne och arbetar idag, skönt för växterna och även för vår trottoar som är fullklottrad av flickorna och deras kompiar med gatukritor, härligt! Efter regnet är det fritt fram att måla igen på en tom trottoar!

Den kloka lilla ugglan jag har på mig idag finns i flera olika härliga färger och passar så fint till allt. Det är Anna Lena Mayor Ekeblad som designat/gjort dessa fina halsband som finns i min webshop!


Önskar er en fin torsdag!

11 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Så sött med en uggla! Passar verkligen fint på dig.

Här har det regnat med till och från. Nu börjar jag längta efter blå himmel då det var ett tag sedan. Hoppas på fint helgväder och jordgubbsplock imorgon

Kram!

Lifestyle By Lena sa...

Snyggt som alltid. Har en vän som förälskat sig i ugglor, ska tipsa henne om din webbshop :)

Kram

Maria sa...

En litet titt in från mig..och hittar då din ursöta uggla.
Ha en go dag från Maria

Jessica sa...

Men så fint halsband, det ska jag gå in och kolla på!!
Trevlig helg
Kram

Anna sa...

Så superfin bild, jag är lite svag för svartvita foton :)


Kram

Stina sa...

Så fin du är och vilken söt uggla.:-) Kram Stina

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei vennen :)

Nydelig uglesmykke :)

Du har så masse fine klær og smykker :) Og så fin stil :) Liker den så godt :) Alltid så inspirerende å titte innom hos deg :)

Ha en fin kveld, vennen :)
Klem Lisa:)

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

En sån söt liten uggla du har. Fint med en sådan detalj till outfitten.

Ha det gott!

Nyanser av vitt sa...

Jättefint alltihop. En perfekt "gå-till-jobbet-utsyrsel". Ha det så fint.
Kram Agneta

Unknown sa...

så fin! hooo hooo ...

Anna Lena Mayor Ekeblad sa...

Stor kram och glad helg!