måndag 4 juni 2012

Botaniska trädgården


God morgon måndag och ny vecka!

Visar lite bilder från vår söndagspromenad (flickorna sparkade) till Botaniska trädgården igår. Det är så vackert där inne nu så man blir helt galen med kameran, vilka färger, vilka former och vilka dofter, underbart!

 


Titta bara på de här vackra blommorna, då menar jag även de två blommorna uppe i högra hörnet. Vi tog varsin glass och satte oss och njöt av blomsterprakten.

 


Idag har jag ganska mycket jobb framför mig under dagen och ikväll ser jag fram emot träff med min bokcirkel, alltid lika kul och det skall bli spännande att se vilken bok som presenteras ikväll.

Önskar er en riktigt fin måndag!

12 kommentarer:

Room of karma sa...

Men vad fint det var där! Det är ett ställe jag helt har glömt, kanske skall ta en sväng med tjejerna då?!

Ha en fin vecka!

kram CC

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei vennen :)

Så nydelige bilder! For et utrolig vakkert sted :) Der skjønner jeg at man kan knipse bilder i alle retninger :)

Ser ut som om dere storkoste dere :)

Ha en fin dag, og kos deg med boksirkelen :)
Klem Lisa:)

Queen of Kammebornia sa...

Alldeles, alldeles underbart!!! Något att spara i sinnet till novemberdagarna!

Anna sa...

Jag kan verkligen tänka mig vilken energi det där ger! Underbart!!

Tack för att du inspirerar och delar med dig!

Stor kram!

Charlie sa ... sa...

Älskar botaniska trädgårdar och den ni har ser ju fantastisk ut. Vilket fint väder ni haft i helgen jämfört med Stockholm.

Nu har jag landat i NYC igen och det gråa vädret har tagit sig hit. My luck ;)

Kram

Allt och/eller Inget sa...

Vilka underbara färger!
kram linda

tinajo sa...

Ser väldigt härligt ut! :-)

Lifestyle By Lena sa...

Underbart ställe och vilket härligt väder ni hade. Här har det regnat hela helgen...'

Kram

Gabriella sa...

Härliga bilder!
Hoppas det blev nån bra bok att sätta tänderna i!

Kram

kavallinskan sa...

Vilket ljuvligt ställe det ser ut att vara och fint väder också! Hos oss har det ösregnat heeela dan!
Ha en fin kväll!
kram

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

underbara Botaniska...!!!

tänk vilka pärlor vi har här i Göteborg .....:)

Kram Pernilla på Piazzan

Malin - stjärnflocka sa...

Hjälp vad vackert det är!!! Nu längtar jag ihjäl mig efter Göteborg! :)