söndag 28 april 2013

Vid havet

 
Gokväll söndag!
 
Vilken härlig dag vi har haft - storasyster har varit på Liseberg hela dagen med sin kompis, väldigt stolt över att hon har vågat åka ALLT!!
 
Lillasyster och jag packade picknick-korgen och åkte till havet. Jag träffade fyra av mina väninnor där med sina barn så vi var ett helt tjejgäng! Hade det underbart härligt, kanske lite kallt i vinden men just nu känns det skönt i hela kroppen att man har varit ute och andats havsluft.
 

Det är något speciellt med havet - får mig verkligen att längta till sommaren och till vårt Paradis!
Fika hade vi såklart med oss!
 
Snart promenad med Bessie och sedan ser jag fram emot att krypa upp i TV-soffan och ta söndagkväll!
 
PS. Glöm inte min utlottning - sista dagen idag att tävla om de fina sjalarna från Ester Elenora, tävlingen hittar ni HÄR!
 
Önskar er en mysig söndagkväll!

2 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Å, ser härligt ut! Och som den bullälskare jag är....så gott ;)

KRAM

Villa Ell sa...

Visst är det härligt att ha picknick vid havet...
Kram Sandra