måndag 1 april 2013

Marknad och Lunch

 
Hej vänner!
 
Idag har vi varit på marknad i vår grannby, varje måndag är det stor marknad och där säljs verkligen allt möjligt - mat, växter, husdjur, kläder, skrot och korn! Flickorna blev helt överlyckliga för de köpte varsina par rosa flamenco-skor så nu klackas det omkring här hemma i huset! Vi köpte även nötter och oliver som är helt fantastiska där.
 
Ja, klockorna ser fina ut tycker storasyster!
Fantastiska oliver!
 
Efter marknaden åkte vi ner till hamnen och åt lunch! Satt ute och njöt länge av god mat, skönt väder och vacker utsikt!
 
 
Nu middagsfix - lite tapas får räcka ikväll!
 
Vi ses imorgon!
 
 

6 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Vilken fin dag ni haft! Kram Nilla

Home2tiny sa...

Vilken härlig o underbar dag ni haft. Jag som älskar oliver, äter det faktiskt varje dag, vill ha.... Njut o ha det bäst. Kramisar Tina

♥Linda♥ sa...

Så härligt det ser ut. Vi har bokat resa till Menorca i juni så du kan tro att jag längtar när jag ser dina fina bilder. Hoppas också få besöka marknad och att få äta goda oliver som är det bästa jag vet.
Kram Linda

Fröken D sa...

Tack för titten hos mig!
Vilken härlig start på våren,ser verkligen underbart ut!

Kram Susanne

HOUSE of ADELA sa...

Å ag blir smått avundsjuk så härligt ni har det!!;) Du är så fin på bilderna med, snygg outfit och skorna gillar jag massor.

Kramar och må gott!
Adela

Maria at inredningsvis sa...

ÅHHH vad härligt:) nu saknar jag den Franska marknaden i Nice som jag var på i höstas...när jag ser era bilder på marknad.

Jag önskar er en varm härlig vecka, här i GBG är sol men inte så varmt:)

LOVE Maria