lördag 13 april 2013

Kalaslördag

 
God förmiddag lördag!
 
Här har vi precis gjort oss kalasklara! Lillasyster skall gå på kalas och är så förväntansfull! Hon har en underbara klänning från Livly på sig och ni hittar den HÄR! Den här klänningen kommer hon att bo i hela sommaren - verkligen underbart skön på, finns även i lila med lång ärm, shorts och top! Tycker verkligen om Livlys kläder, fina och samtidigt sköna.
 


 
Efter tennis och kalas skall jag gå en lång härlig promenad med Bessie, det behöver jag inför kvällens middag - vi har nämligen bokat bord på vår favorit-italienare och jag LÄNGTAR!
 
Önskar er en riktigt härlig lördag!

8 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken sötnos till dotter! Hoppas hon får en rolig stund på kalaset.
Superfin klänning.
Ha en underbar lördag och en fin middag ikväll.

Kramar
Lene

Bakom dörr nr. 11 sa...

Vilken kalasfin liten tjej :)
Trevlig lördag.
Kram Pia

hemma hos lilla mej sa...

Vilken söt tös du har i kanon söta kläder.Ha en härlig lördag fina du .Kramar Rita ♥

Nazima sa...

Åh så sött! Livlys kläder är underbara!
Kram och fortsatt trevlig lördag!

ikas sa...

Hej

Jag blir jättenyfiken var ni ska äta. Är alltid på jakt efter nya tips på bra restauranger och jag har förstått att du bor i Gbg:)

Helenas enkla vardag sa...

Så fin hon är!
Gott med Italienskt, det åt jag igår och det var verkligen supergott!
Ha en mysig kväll!
Kram Helena

ikas sa...

Å, vad roligt att höra att det är den italienaren som är er favorit. Vi har tänkt gå dit flera gånger men det har aldrig blivit av. Nu har jag en god referens till och anledning för ett besök. Berätta gärna vad ni åt. Vi åt inte på den Texas long Horn som ligger i linné utan den på Södra vägen.
Ha en trevllig kväll!

Charlie sa ... sa...

Ljuvlig klänning! Och paketet är jättefint. Vad roligt att få gå på kalas.

Njut av god mat i kväll!

KRAM