måndag 8 april 2013

Hemma

Vill att det skall vara varmare - jeansjacka Odd Molly, jeans rag & bone och sjal Isabel svart från Ester Elenora - den hittar ni HÄR! Halsduken är verkligen underbar och värmer skönt nu på våren!
 
Hemma!
 
Känns skönt att vara hemma men jag önskar att det kunde bli lite varmare snart, längtar verkligen efter vårvindarna och inte de här iskalla, men men jag tror våren är på gång iallafall!
 
Idag har jag det där tråkiga framför mig med att packa upp, tvätta och få iordning, det är bara att sätta igång. Har även en hel del arbeta att komma ikapp med, skall nu börja med att packa fina paket till mina fina kunder, ni som beställde i veckan har era varor imorgon! Tack.
 

Fina detaljer!

 
Önskar er alla en riktigt härlig start på veckan!

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Härligt inlägg.Ja nu vill vi ha lite värme.Ha en skön start på nya veckan och en härlig måndag.Kramar Rita ♥

Maria - Wikers Liv sa...

Ja tack, gärna lite mer värme! :)
Kram /maria

Välkommen Hem! sa...

Välkommen hem! Trodde du skulle locka med dig solen hit men den var visst lite svårflörtad ;-)
Tack för hälsningen och kram tillbaks till dig!
Judita