fredag 12 april 2013

Noa Noa

Den här vackra blusen hittar ni hos Vistamia från oktober!
 
Härliga fredag!
 
Idag har jag varit hos trevliga Ragnhild på Noa Noa, alltid lika kul att besöka henne i Noa Noas fina showroom! Inköp av kollektionen Christmas stod på agendan och oj så mycket fint! Nästan så att man längtar till hösten men först är det vår och sommar och ni hittar mycket fint för barn och dam i min webshop!
 
Efter mötet var jag på mitt favoritställe - Saluhallen! Har handlat godsaker till helgen och ikväll skall jag försöka tillaga ankbröst för första gången - spännande!
 
Önskar er en riktigt härlig fredag!
 
 
 


2 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Låter som en härlig dag.Ha en mysig fredag.Kramar Rita ♥.

Life´s Silverlining and I sa...

så kul att ha en webshop att köpa in saker till! Önskar dig en fin fredag Mia! Kram Nilla