fredag 26 april 2013

Party Perfect

Klänning 299 kr - Party Perfect Collection Lindex!
 
Välkommen fredag!
 
Underbart med fredag och snart helg men tyvärr har jag precis varit och hämtat storasyster på skolan för att hon kände sig hängig, hoppas att det inte utvecklar sig till något mer, just nu ligger hon nerbäddad i soffan och läser Kamratposten och tycker det är riktigt mysigt att vara hemma.
 
När jag var inne och kikade på fina En shopaholics bekännelser igår fastande jag för den fina blå spetsklänningen hon provade från Lindex, Party Perfect Collection i samarbete med Penelope Cruz. Klänningen är fantastiskt fin på och den fick följa med hem - nu hoppas jag på flera härliga sommarfester då den kommer att passa perfect!
 
Önskar er en härlig fredag!
 


5 kommentarer:

Nazima sa...

Den klänningen är Görfin! Och du lär bära upp den galant!
Stackars stortösen hoppas det stannar där och ej utvecklas till något värre!
Fredagskramar och tack för all inspiration vi får!

Beautifulosophy sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fiona sa...

Riktigt läcker klänning ! Önskar dig många fina fester i den:)
Kram

hemma hos lilla mej sa...

Bara så läcker.Hoppas att det blir många roliga fester i den.Kram Rita ♥

Shopaholic sa...

Hihihi, visst är den superfin :-) Japp, den har hamnat i min garderob också :-)
KRAM!!