måndag 21 januari 2013

En favorit

En favorit - Isabel sjal från Ester Elenora!
 
Måndag och ny vecka!
 
Jag är inne på min andra kopp kaffe och sitter vid datorn och skall alldeles snart gå igenom mail, uppdatering av webshop och lite annat smått och gott. Ny vecka - nya möjligheter!
 
Den här veckan väntas lite vårnyheter dyka upp i min webshop - kul och spännande, nästan lite pirrigt - så stay tuned!
 
Sjalen finns i svart och brunt - ni hittar den HÄR!
 
Önskar er en riktigt härlig måndag!

8 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Har sett så mycket fint från Ester Elenora så jag nästan svimmar!
ska bli spännande att se vad du tar hem!?
kram Helena

Charlie sa ... sa...

Vad fin den är och du passar som alltid fenomenalt bra i den! Så inspirerande.

KRAM!

Life´s Silverlining and I sa...

Sjalar är uppskattat hos mig också. Såg på Formex mycket fint från ester elenora, bla en väska som jag gillade. Kram Nilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du är jättefin i den sjalen, ska bli roligt och kolla dina nyheter.
Är supernöjd med mitt armband, tack för snabb leverans.
Kramar
AnnaMaria

Casa of Mia sa...

Kul att du är nöjd med armbandet, det är verkligen snyggt kram

Hanna sa...

finHa en fin kväll.
Kram
Hanna

Room of karma sa...

Jippi, mera leopard för tjejerna ♥ Det är det snyggaste jag vet! Den bruna är ju ljuvlig!

Fick du mitt mail här om veckan?

Kram ♥CC♥

Lilla Majken sa...

Superfin! Det ska bli spännande att se nyheterna i butiken.

Kram Therese