måndag 28 januari 2013

CLEAN

Välkommen måndag!
 
En favoritdoft hos mig är CLEAN - jag har både bodylotion samt parfym i doften Warm Cotton och den är underbar - dagens tips!
 
Den här måndagen började väldigt bra, en stor kartong från How to Kiss a Frog dök upp hos mig och jag arbetar så svetten lackar med att lägga in allt i shoppen. Verkligen fantastiska kläder och jag vill ha ALLT till mina flickor! Skall nu ta en liten paus för lunch på stan med mina väninnor men fortsätter det roliga arbetet lite senare - så håll utkik hos Vistamia!
 
Önskar er en fin måndag!

5 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Låter som en härlig doft :)
Och en bra start på den nya veckan.
Ha en fin fortsättning på den med.
Kram

Room of karma sa...

Den har jag. Älskar den doften!

Önksar dig en fin kväll!
kram ♥CC♥

hemma hos lilla mej sa...

Ååå den har jag också .Doftar ju bara så underbart .Ha det bäst .Kramizar Rita ♥

Anonym sa...

Tack för tipset, svårt att veta vem som luktar godast när jag än inte hunnit lukta på dem i affären.

anette meg carlsson

Linda sa...

Jag har kikat på den där parfymen många gånger men nästa gång jag springer på den så måste jag se till att testa den. Har hört många som har den som favorit.

Kram Linda