torsdag 3 januari 2013

Cotton & Button

Lillasyster sover gott i nattlinne från Cotton & Button!
 
God eftermiddag torsdag!
 
Vi har precis kommit hem, jag har sprungit runt på stan och fått rå om mig själv hela dagen och flickorna har varit hos mormor och morfar! Blivit bortskämda såklart med pannkakor, lussekatter, glass och godis - härligt!
 
Nu skall jag börja förbereda torsdagsmiddagen - lasagne som storasyster önskat! Skall faktiskt bli riktigt gott.
 

 
Det här underbara nattlinnet från Cotton & Button sover lillasyster så gott i! Underbar skön kvalitet i ekologisk bomull och sååå sött! Ni hittar nattlinnet HÄR i min webshop!
 

 
Önskar er en härlig torsdagskväll!

8 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Gulligt nattlinne på en gullig tjej!
ha en bra kväll du med!
Kram Helena

Anna sa...

Sötnosen!

Gott Nytt vill jag önska dig!

Kram

@my casa sa...

Superfint:)

Unknown sa...

Gud så gulligt! Ska bli kul när det blir nattlinne för min lilla med, finns så många fina, än så länge är hon för liten..

Ha en fortsatt fin kväll,
Kram Catta

Hemma på Sjuan sa...

Vilken härlig bild på lillasyster!
Så fint nattlinne, synd att bara sova i det ;)
Kram kram

hemma hos lilla mej sa...

Gulligt nattlinne på gullig tjej.Härligt med lite egentid.Mmm vad gott med lasange .Kramar Rita ♥

Charlie sa ... sa...

Ursött! Bland de finaste linnen jag sett.

KRAM!

Lilla Majken sa...

Superhärliga bilder! Söt som socker!

Kram Therese