onsdag 16 januari 2013

Buddha

En dagens - blus Rabens Saloner, jeans H&M, halsband Buddha amulett silver - halsbandet hittar ni i min webshop!
 
God förmiddag onsdag!
 
Veckorna rusar iväg som vanligt - är det redan onsdag? Vi har fått mycket snö och det blir så ljust och fint. Snart skall jag gå en lång promenad med Bessie men först skall några paket packas och webshop uppdateras - kul! Väntar med spänning på vårleveranser och jag hojtar till så fort jag får in något nytt!
 
Ett av mina favorithalsband som jag använder mycket och passar till allt!
 
Önskar er en riktigt fin onsdag!
 
Kram

9 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh vad fint hela "alltet" Jättefin färg på blusen. Du är så fin : ) kram Sofia

Casa of Mia sa...

Tack Sofia! kram

Anna sa...

Fina du!

Helenas enkla vardag sa...

Kan bara säga att jag älskar min amulett också! Har den nästan dagligen!
Kram Helena

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fin är du ! Härlig färg på blusen och snyggt halsband.Ha en härlig onsdag.Kramar Rita ♥

Mittgodastefinaste sa...

Så fin du var i den blusen!

Kram Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefin blus och halsband, när jag kollade halsbandet hittade jag ett urläckert armband jag beställt.
Kramar
AnnaMaria

Casa of Mia sa...

Åh så roligt AnnaMaria, det armbandet är jättefint! Kram

LifestyleByLena sa...

Och det är ju bara så himla fint ;)
Kram