fredag 19 oktober 2012

T.G.I.F

Söt paljett-kofta från H&M
 
Välkommen underbara fredag!
 
Regnet öser ner men man är liksom glad ändå - det är ju FREDAG!
 
Sitter vid datorn och fasar över att jag snart måste gå ut med Bessie, regnet öser ju ner och jag vet att jag får dra henne ut men hon måste! Regnkappan får åka på (på oss båda) och den gillar hon ännu mindre!
 
Ikväll skall jag göra stan med mina väninnor ( eller vi skall gå ut och äta och ta ett glas vin någonstans), jag ser verkligen fram emot detta, skall bli så kul att träffas och äta gott samt sitta och kackla! Den fina paljett-koftan tar jag på mig ikväll, gillar den verkligen och jag hittade den som sagt på H&M!
 

 
Önskar er en härlig fredag!

5 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Vad trevligt, hoppas ni får en härlig kväll. Jättesöt kofta.
Kram Jannike

Anna sa...

Va mysigt! Då ska ni ha en mysig kväll då! KRAM

Helenas enkla vardag sa...

Men ha det så himla mysigt!
Kram Helena

Charlie sa ... sa...

Å, så fin. Ser flott ut! Roligt att börja en helg med goda vänner, mat och vin.

Kram!

hemma hos lilla mej sa...

Vad trevligt, hoppas ni fick en härlig kväll. Jättesöt kofta.Kramar Rita ♥